[Agroecologia] Jornades de Formació a Lleida

sigrid sigrid.muniz en uab.es
Mar Abr 27 17:54:20 CEST 2004

Holaaaa!!!

Sóc jo again.
Aquest cop us envio el que quedava pendent de les Jornades de Formació
de Xerraires en Agroecologia que vam celebrar a Lleida el 6 de Març...
com diuen, "más vale tarde que nunca"!

És un resum del que vam fer durant la tarda, en el que s'expliquen les
diferents tècniques de dinamització de grup i la manera de posar-les en
pràctica. A veure si us serveix!
L'altra part del dossier (la informació dels tallers del matí), si no
recordo malament està en mans del Xavi Montanyés o de l'Eulàlia
(m'equivoco?), així que els invito a enviar-ho també per correu.

Apa, doncs, senyorets i senyoretes, que vagi de profit!
Petons,
Sigrid

P.D: Per cert, us envio la última versió del Manifest perquè molta gent
m'ha comentat que no van arribar. En aquesta versió no hi ha les esmenes
del Xavi Montagut, que tots ja heu rebut...
Em sembla que les que puguin anar apareixent a partir d'ara, les podríem
discutir tots junts en el plenari, què en penseu?