[Agroecologia] ?????????

MONTANYES MONTANYES en terra.es
Mar Abr 13 23:44:33 CEST 2004

Salut companyes,

La roda de premsa la hem hagut de tirar enrera. La premsa no respon, no
hem pogut fer prouta pedagogia de què és la Xarxa Agroecològica, i el
temps se'ns ha tirat a sobre....Millor deixar-ho per les properes
mogudes.

Esperem que com a mínim a les jornades i accions estiguin més
interessats i donin cobertura.

Una abraçada,

Xavier Montanyés.

--0-157461484-1081883486=:71191

Hola, soc el Carles del Cuscus, m'agradaria sber en que ha quedat la proposta del dijous dia 15, si es fa la roda de premsa i a quina hora es, a on, etc, em sembla molt bona idea.  Salut i fins aviat.

Correo Yahoo!: 6MB, más protección contra el spam ¡gratis!
--0-157461484-1081883486=:71191

<DIV>
<DIV>
<DIV>
<DIV>Hola, soc el Carles del Cuscus, m'agradaria sber en que ha quedat la proposta del dijous dia 15, si es fa la roda de premsa i a quina hora es, a on, etc, em sembla molt bona idea.&nbsp; Salut i fins aviat.</DIV></DIV></DIV></DIV><p>
--0-157461484-1081883486=:71191--