[Agroecologia] manifest?

sigrid sigrid.muniz en uab.es
Mar Abr 13 19:02:58 CEST 2004

Mea culpa!!

Ejem, ejem... el manifest ja fa dos setmanes que està fet, però, per
qüestions vàries (excuses!), no ho he enviat. I'm sorry!

Bé, no em faig més la "remolona" i us l'adjunto tot seguit.
Per a recollir els comentaris, crítiques, opinions, esmenes i noves
propostes que puguin sortir, què us sembla si posem com a dia tope demà
dimecres a la nit? Perquè també estaria bé fer algunes còpies pel
dissabte, no? Tu, Xavi (Montanyes), et podries encarregar de les còpies o
ho intento fer jo des d'aquí?

Vaig una mica estressadeta aquests dies, però em comprometo a modificar
de nou aquest document a partir dels comentaris que feu, si es que no
surt cap altre voluntari... jeje.

Apa, doncs, xiquets i xiquetes, que això rutlla!!! I ja veureu com de bé
va tota la mandanga del 17 d'Abril!

Salut, alegria i agroecolgia!

Sigrid

P.D; Per cert, el dossier de les Jornades de Formació de Xerraires que es
va fer a Lleida el 6-7 de Març, també està en marxa... uf! esperem que
pel dissabte estigui llest!