[Aferret-coneguts] movida con los emails....

rosa rsecanella a hotmail.com
dic des 11 10:26:07 CET 2013

Jo també estic amb vosaltres... També vull continuar rebent els correus de l'Antoni, però no els de tothom.... Per això, NO em borris de la llista.
Gràcies per tot i Bon Nadal!!
Rosa

Date: Wed, 11 Dec 2013 10:17:11 +0100
From: ester.blay a upf.edu
To: Aurora.Pulido a uab.cat
CC: aferret-coneguts a llistes.moviments.net
Subject: Re: [Aferret-coneguts] movida con los emails....

 A mi també m'encanta rebre els correus de l'Antoni.Gràcies per la feina!
Ester

El dia 11 de desembre de 2013 10.12, S. Aurora Pulido Vacas <Aurora.Pulido a uab.cat> ha escrit:

"Es pot dir més alt, però ni més clar".

Antoni, si us plau, vull continuar rebent el teu únic missatge setmanal.

Gràcies per compartir reflexions, convocatòries i coneixement. :-)

Bones Festes i Bon 2014!

Aurora