[Adminsces] Proposta per conectar integralces amb pasarela de pagament TPV

Jordi Flores Domínguez jordi a xarxaeco.org
div maig 31 09:26:06 CEST 2013

Hola,

Si ho podeu aclarir en obert, per tots els que estem interessats, us ho
agraïré. Estem en un moment clau i, tot i que cada moneda és autònoma i
pot tenir les seves pròpies eines, caldria mantenir-nos en entorns
compatibles que ens facilitin els intercanvis, sinèrgies i la cooperació
entre diferents grups.

A la trobada d'ecoxarxes del 14-15-16 de juny parlarem de l'IntegralCES
i altres eines i projectes, però tot el que poguem anar avançant estarà
molt bé.

Jordi Flores Domínguez Salut!

Jordi Flores Domínguez (telf. 663.677.384)
Xarxa ECO de Tarragona - www.xarxaeco.org
Cooperativa Integral Catalana - http://www.cooperativa.cat