[Adminsces] Trobada d'EcoXarxes i Monedes Lliures 7, 8 i 9 de juny

Jordi Griera ecoxarxa a ineval.org
dic maig 15 22:58:48 CEST 2013

Hola colla,

No havia respost a aquest email on en Gorka m'esmentava. Us haig de dir que
en aquests mesos de primavera estic colapsat de feina i no podré cooperar
en organitzar res si no és en alguna feina puntual.

Pel que fa a les dates, si canviem del 8-9 al 15-16 jo no podré venir. No
sóc gens important, però que sapigueu que del 14 al 16 estic en un curs de
Seitai i no seré a la trobada.

Recordo també que els 19-22 juny hi ha el congrés de monedes socials a La
Haia, Holanda. Hi aniré.

Jordi Griera