[Adminsces] [Abastiment] Trobada d'EcoXarxes i Monedes Lliures 7, 8 i 9 de juny

Gorka Pinillos aldrebes a cooperativa.cat
dic maig 8 16:46:07 CEST 2013

Bones,

Llavors ja tenim lloc, per tant, la part logística estaria coberta?
(faltaria la coordinació del transport).

Aixó vol dir que tirem endavant la trobada pel 7-9 de juny? Algú vol
dinamitzar la comunicació amb totes les ecoxarxes?

He creat aquest pad per poder anar treballant:
http://piratepad.net/trobadaecoxarxes

Salut!
Gorka.

On 07/05/13 08:39, teresa wrote:
> em semble bé lo del pad colaborativo i també que es façi a Can Biarlo!
>
> salut!
>
> Teresa

>>> [13], [14], [15], [16], [17], [18], [19], [20], [21], [22],
>>> [23], [24], [25], [26], [27], [28], [29], [30], [31],