[Adminsces] Notícies del CES

Jordi Griera ecoxarxa a ineval.org
diu jun 30 17:26:11 CEST 2013

Hola nois, he estat a Holanda, a la conferència de monedes complementàries
feta a la universitat Erasmus. Cinc dies en els que m'he vist amb tothom i
també vaig fer una ponència el tercer dia sobre desenvolupament regional,
parlant de la regió econòmica europea anomenada Catalunya, de la seva
economia alternativa, les monedes de les ecoxarxes, la turuta, el Pla de
Valors del govern i de l'eurocat, que alguns estem preparant per
implantar-lo al país, en un intent d'evitar que tants joves hagin
d'emigrar. Us adjunto una foto, no m'hi agrado, no rigueu.

Ara us volia explicar que en Tim Jenkins, que coneixeu bé, foto també
adjunta pels que no el conegueu de vista, em va explicar que aquest mateix
any voldria migrar des del CES actual cap a un CES en Drupal amb el mòdul
"bancari" creat per Matthew Slater, de Community Forge. Matthew em va dir
el mateix. Quan això es consumi, el nou CES-Drupal-Community Forge es
convertirà en un estàndard de-facto, i la meva pregunta és: no valdria la
pena que reconsideréssim l'integral-CES i li estalviéssim a l'Esteve la
gran feinada de crear el mòdul alternatiu al de Matthew Slater?

Succeeix, de passada, que la Turuta està també migrant a Drupal amb el
mateix mòdul de Slater. La feina de Drupal l'ha feta l'Edu Folch i està
acabada i en periode de proves. Prevec la migració aquest mateix estiu.

Encara més informació: Matthew Slater s'ha ofert a venir un parell de mesos
a Catalunya per fer la feina de fer un software per intercanvis entre
monedes diferents, amb eventuals tipus de canvis variables, que podria
servir per les monedes catalanes però que també el proposaria a en Tim. Per
què a Catalunya? Perquè li ve de gust, no cobraria si li donem jaç i teca.

Opinions, si us plau...

Jordi Griera