[Adminsces] Error al CES

xester xester a xarxaeco.org
dic jun 19 13:04:16 CEST 2013

Bon dia a tots!!

Finalment he pogut fer els càrrecs via l'opció "Enter Remote Transaction",
la qual és més engorrosa ja que també demana el NID de cada ecoxarxa, però
almenys funciona. Tot i que vaig posar que els ecos anessin a Can Biarlu,
veig que finalment han anat a parar al meu compte (ECOS0097). Ara faré el
moviment del meu compte a Can Biarlu.

Per tant el tema dels ecos de la trobada es pot donar per resolt, però
estaria bé informar al Tim dels problemes que hi ha al fer càrrecs entre
ecoxarxes.

Gràcies! :)

xstr

El 19 de juny de 2013 12.29, Jordi Flores Domínguez <jordi a xarxaeco.org> ha
escrit: