[Adminsces] Garantint la reciprocitat entre ecoxarxes

Jordi Griera ecoxarxa a ineval.org
dic jun 19 23:21:39 CEST 2013

Hola Esteve i totes,

Trobo força bé la teva proposta, sobre tot perquè és molt senzilla
d'aplicar. Suposo que has llegit el meu email sobre l'enllaç turuta-ecogar,
que es prolongarà com a ecogar-ecobages, etc.

La turuta és una moneda molt controlada i es coneixen tots els paràmetres,
o sigui que podria entrar en el circuit dels intercanvis, una vegada
estigui aprovat també per l'assemblea respectiva. Si hi veieu algun
inconvenient digueu-m'ho abans que ho proposi, quan torni del congrés de
monedes d'Holanda.

abraçada
Jordi