[Adminsces] Propera trobada d'ecoxarxes 7-8-9 de juny

Seb x SOM som a riseup.net
dim abr 23 12:48:19 CEST 2013

Bones! Si encara no hi ha lloc per la Trobada d'Ecoxarxes i es puguès
fer dos setmanes desprès, 21-23 de juny... podem oferir l'espai a Som
Comunitat.
He pitjat contestar a totes, però no sé si va ben direccionat aquest correu ??

https://cooperativa.ecoxarxes.cat/g/som

Abraçada!!

Sebas
Som Comunitat