[Adminsces] Trobada ecoxarxes

Esteve Badia badia.orive a gmail.com
dim oct 9 18:30:30 CEST 2012

Som-hi doncs. Els temes que havíem proposat per la setmana passada són:

*1) Tancar convocatòria: Data, Text, Programa.*
Això sembla que ho donem per bo. Es pot descarregar des d'un mail anterior
i des del grup de la xarxa social.
*
*
*2) Difusió.*
Aquí ja teníem un plan. Així que tothom sap quines ecoxarxes té assignades
i per tant ja pot anar a perseguir els seus. Recordem també que a més de
confirmació d'assistència les ecoxarxes hauríen d'omplir el qüestionari.
Això ens servirà per saber l'abast de la difusió. Definim un plaç per
aquesta ronda de contactes?
A qui més convidem? Estic pensant en algunes persones de fora estrictament
del moviment de les ecoxarxes però que poden estar-hi interessades i
contribuir positivament al debat. Fem que cadascú convidi a qui li sembli?
ens ho diem per no repetir-nos?

*3) Logística: Allotjament, Menjar, Transport.*

*Menjar*: És essencial proveir-nos dels nostres propis productors, vull dir
els de les ecoxarxes. Suposo que el més assenyat és que surti una comissió
que centralitzi l'organització d'això. Des de l'ecoxarxa del Bages tenim
bastants productes 100% en moneda social (però a un preu car comparat amb
el mercadona). Suposo que deu ser el cas també d'altres ecoxarxes. Jo
donaria preferència a aquests productes tot i que n'hi hagi de més barats
però en euros. Potser es podríen fer primer els menús i després buscar la
millor font de matèria primera. S'ha de pensar com lligarem finalment les
entrades de diferents monedes socials, els pagaments als productors, etc.

Qui s'hi anima? També cal pensar una manera de que el preparar el menjar no
boicotegi les assemblees (vull dir que no t'hagis de quedar cuinant mentre
hi ha un debat que t'interessa a l'habitació del costat).

*Allotjament*: Aquí Vadó ens podríes il·luminar amb quines facilitats i
dificultats hi ha a ca l'Estròlic...

*Transport*: Pel que tinc entès no hi ha massa problema aquí per la
situació de la casa. És cert?

*4) Metodologia: dinamització de cadascun dels punts*

Aquí també hi falta una altra comissió, i en Francesc ja s'hi ha apuntat.
Quién da más?
També cal fer la síntesis dels resultats dels qüestionaris. Quan pugui
miraré d'anar penjant els qüestionaris a la xarxa social així veiem quines
ecoxarxes han respòs.

Jo puc apuntar-me aquí també. Penso que especialment si som gaire gent el
model assemblea plenària tot el dia és improductiu, poc representatiu i a
sobre avorrit, així que caldrà pensar maneres per afavorir el debat, i, al
meu parer, reduir els plenaris al mínim.

Bé, què en pensem de tot plegat?

Abraçades,
Esteve

El 9 d’octubre de 2012 15:03, Enric Duran Giralt <enric a enricduran.cat> ha
escrit: