[Adminsces] Trobada ecoxarxes

Seb sebacorradini a gmail.com
dim oct 9 12:08:34 CEST 2012

Hol Esteve i Francesc. Gràcies pels esforços que feu, es veu que teniu
paciència i molta perseverància!!
En la mesura que pugui, intentarè col·laborar.
Salut!
Seb

2012/10/9 vado <vado at tresones.com>

>  Hola gent,
>
>     he estat parlant amb la gemma, de EGIR. Estan molt interessats en la
> trobada  i segur que s'apunten.  però m'ha dit que no ha rebut cap dls
> emails que ens estem enviant.  Hauriem de repassar la llista de subscrits
> per estar segurs que aquest espai es per tots els admins. Algu te la llista
> actual dels subscrits?
>
> salut!
>

> El 09/10/2012 1:40, Enric Duran Giralt escribió:
>
> Hola  de nou, Francesc
>

> On 08/10/12 20:37, francesc at rosadefoc.info wrote:
>
> Salut companys!!

> [...]

ATENCIÓN! CAMBIO DE MAIL. POR FAVOR ESCRIBIR A PARTIR DE AHORA A:
seb at cooperativa.cat

GRACIAS
Sebastián Corradini      _o)
633 383 432              / \\seb at cooperativa.cat    _(___V