[Adminsces] Trobada ecoxarxes

Enric Duran Giralt enric a enricduran.cat
dll oct 8 18:16:24 CEST 2012

Hola,

només afegir que la convocatoria de reunió que dius va coincidir amb
l'assemblea general d'aureasocial que va durar de les 18h a 21.30
i previament vaig fer esforç en insistir que la gent disponible vingués
a aquesta reunió, així que no n'hi havia per altres convocatories.

Estic d'acord amb el Vadó. Em sembla que està tot llest i beneit, només
cal difondre la convocatoria i extendre-la!

salut,
enric