[Adminsces] Trobada d'ecoxarxes - proposta sobre la gestió de l'estada i es àpats

Jordi Flores Domínguez jordi a xarxaeco.org
dic nov 28 12:59:23 CET 2012

Bon dia,

L'Ecoxarxa del Camp de Tarragona anirà amb algunssacs d'avellana i
ametlla, per fer intercanvis.

Com a aportació a la trobada, portarem d'uns 10-15 pans ecològics i unes
30 magdalenes de Can Pipirimosca. I alguns pots de melmelada variada
pels esmorçars.

Jordi Flores Domínguez Salut!

Jordi Flores Domínguez (telf. 663.677.384)
Xarxa ECO de Tarragona - www.xarxaeco.org
Cooperativa Integral Catalana - http://cooperativa.ecoxarxes.cat