[Adminsces] Trobada d'ecoxarxes - proposta sobre la gestió de l'estada i es àpats

Gemma Solanas gemma.solanas.i a gmail.com
dim nov 27 09:17:44 CET 2012

Hola companys,
dissabte a l'assemblea qie varem tenir de l'EX de Girona varem decidir
aportar 100€ a l'organització de la trobada. En un primer moment varem
pensar que ens agradaria que anessin destinats a cobrir una part del
transport de la gent que ve de més lluny, després es va decidir que les
persones que estaven darrera la organització decidissin.

Ja em direu com us ho fem arribar el diners.

Una altra qüestió, referent als àptats, és si hem de parlar amb la gent de
les respectives ecoxarxes explicant que poden portar productes pels àpats
com a aportació o millor fer un correu comú

salut
gemma