[Adminsces] Trobada d'ecoxarxes

Esteve Badia badia.orive a gmail.com
dll nov 19 00:22:46 CET 2012

Per mi podem trobar-nos
- El dilluns encara que sigui tot sopant o després de sopar.
- El dimarts a la tarda però jo a les 20h tinc un compromís i per tant
hauria de ser abans.

Els matins no em va bé que treballo,

Francesc que tal et va?

Esteve

El 18 de novembre de 2012 19:01, vado a tresones.com <vado a tresones.com> ha
escrit: