[Adminsces] Invitació al Segon seminari de monedes lliures i trobada d'ecoxarxes

Esteve Badia badia.orive a gmail.com
dij nov 8 16:21:22 CET 2012

Només informar que la Susana Belmonte ha confirmat l'assistència a la
trobada i que ens farà una xerradeta dissabte a mig matí sobre la
problemàtica de l'equilibri econòmic entre ecoxarxes i com abordar-la. Crec
que és un fitxatge molt interessant justament per a la temàtica que volem
abordar, i que ens permetrà fer el debat amb més garanties.

Seguim amb la difusió!, que només tinc la resposta del qüestionari de 6
ecoxarxes (Pla de l'Estany, Penedès, Tarragona, Empordà, Bages i
Mallorca). I recordeu d'omplir la inscripció quan abans millor.

Esteve

El 2 de novembre de 2012 13:19, A bona hora - Ecoxarxa del Bages <
horabages a gmail.com> ha escrit: