[Adminsces] Difusio de la trobada d'ecoxarxes

Jordi Flores Domínguez jordi a xarxaeco.org
dll nov 5 09:33:01 CET 2012

Hola companys!

Jo m'encarrego de la difusió a les ecoxarxes del Camp de Tarragona i
Ebre. Ho farem via llista de correu, assamblea, blog, facebook i twitter
... i en persona. ;)

Jordi Flores Domínguez Salut!

Jordi Flores Domínguez (telf. 663.677.384)
Xarxa ECO de Tarragona - www.xarxaeco.org
Cooperativa Integral Catalana - http://cooperativa.ecoxarxes.cat