[Adminsces] Cap a una trobada d'ecoxarxes

vadó vado a tresones.com
dim maig 29 23:20:06 CEST 2012

Hola!

    Estic d'acord amb el plantejament, i encantat que les ecoxarxes
arribin a aquest punt.

    En rel.lació al tema dels limits de dèbit, vaig comentar-lo a la
trobada d'ecoxarxes de Girona.També vaig comentar que cercaria una
primera forma de poder trobar el limit de dèbit que cada ecoxarxa, en
cada moment, pot establir per algun dels seus comptes, sense abusar de
la confiança entre ecoxarxes.
    Adjunto la meva proposta, que agafa forma de fòrmula matemàtica.
Crec que es un bon punt de partida i que pot anar  evolucionant amb
l'integració de paràmetres més sofisticats si cal.

Salut!