[Adminsces] Reunió per preparar la trobada d'ecoxarxes i seminari de monedes socials

Esteve Badia badia.orive a gmail.com
dic jul 25 00:52:48 CEST 2012

Hola de nou,

Per la reunió preparatòria de la trobada d'ecoxarxes divendres sembla el
millor dia (avui és una mica justet, no?) però el meu horari és
incompatible amb el d'en Dídac, així que jo proposaria de fer-la dimarts.
Al Pere no li va bé però de representant bagenc ja hi seré jo, així que de
fet no perdem efectius.

Així, si us sembla bé, *dimarts a les 17h* a Aurea Social (C/Sardenya 261,
Barcelona, Metro Sagrada Família). Tothom hi és convidada!

Penso que el principal objectiu seria organitzar-nos per arribar de debò a
totes les ecoxarxes per preparar una reunió definitiva tornant de l'estiu,
i potser fixar ja data i lloc.

Correcte?

A reveure,
Esteve

El 25 de juliol de 2012 0:16, Esteve Badia <badia.orive a gmail.com> ha
escrit: