[Adminsces] Fwd: la majoria de les comunitats d'intercanvi consten com a 'inactives' al ces

Esteve Badia badia.orive a gmail.com
dll abr 23 23:57:19 CEST 2012

Hola,
Nosaltres ahir i avui hem fet vàries transaccions sense problemes. Fins i
tot una transacció entre HORA i SENY, així que potser ha estat un problema
puntual o no generalitzat.

A reveure,
Esteve

El 23 d’abril de 2012 16:04, vadó <vado a tresones.com> ha escrit: