[Adminsces] la majoria de les comunitats d'intercanvi consten com a 'inactives' al ces

vadó vado a tresones.com
dll abr 23 15:59:49 CEST 2012

Hola,

    ahir vaig intentar fer una transaccio des del CIEB. No vaig poder
fer un pagament a un usuari. Avui ho he tornat a provar i igual. He
enviat un email a l'admin del ces pero encara no m'ha respost.

    Adjunto la copia de la taula 'Balance of Trade estatistics'.  Alli
es mostra el 90% de les comunitats en aquest estat. No sé exactament que
significa, si estan bloquejades o qué es el que passa. He vist que els
que no estan 'inactive', molt pocs estan en forma de link verd
accessible al perfil de la comunitat. No logro treure'n cap conclusió,
ja que els que no ho estan tant poden tenir un balanç positiu com
negatiu, i tant poden ser velles com noves.

   Totes les ecoxarxes i el ces de la cooperativa estan aixì, al igual
que la majoria dins la xarxa global.

    He detectat algun problema?

   Salut!