[Adminsces] Fwd: Conferència. Dimarts, 29-11-2011, 'Tarja telemàtica en xip i diner telemàtic', amb Manuel Capdevila (Enginyer informàtic de Bull).

Sergi Fàbregas sergifab11 a gmail.com
dll nov 28 10:06:05 CET 2011

jo no podré assisitir-hi... tinc un compromís dimarts tarda

estaria molt bé que algú hi anés!!!

sergi

El 26 de novembre de 2011 23:17, Enric Duran Giralt
<enric at enricduran.cat>ha escrit: