[Adminsces] Missió: Obtenir el codi font del CES per a poder millorar-ho

A bona hora - Ecoxarxa del Bages horabages a gmail.com
div nov 4 19:13:06 CET 2011

Hola,

Jo també penso que estem agafats de peus i mans mentre el CES sigui de codi
tancat i en servidors externs. M'interessa molt especialment aquest
assumpte.

Fa uns mesos vaig parlar amb el Tim Jenkin i més que alliberar el codi
existent volen fer un CES 2.0 de nou sobre PHP/MySQL. Em vaig oferir per
ajudar-los a desenvolupar-lo (sóc programador) i vam creuar quatre mails
però la cosa sembla que està parada. No sé quina relació teniu els altres
amb en Tim. Si no teniu més relació que jo amb aquest xicot m'ho dieu i
provo de demanar-li el codi font, però no ho veig massa clar.

Jo de fet estic disposat fins i tot a reconstruir tot el CES des de zero.
Fins i tot he començat treballar-hi una mica. Hem de pensar que el CES és
ASP -tecnologia Microsoft- i això ja dificulta les coses de cara a que
sigui mantingut en plataformes de codi obert.

Si hi ha quòrum per fer una reunió tècnica i avaluar possibilitats estaré
encantat de participar-hi.

Abraçada,

Esteve

El 4 de novembre de 2011 13:09, al <al a blogmail.cc> ha escrit: