[Adminsces] Resoldre conflicte usuari multi-CES amb saldos negatius (era "NOVA LLISTA: Correcció de saldos negatius i usuaris d'altres xarxes")

al al a blogmail.cc
dll ago 22 17:27:02 CEST 2011

On 22/08/11 16:37, vadó wrote:
> Hola!
>
>     Em sembla un procediment excel.lent Al. Per cert, imagino que has
> pogut coneixer els diferents saldos perquè es dona la casualitat que
> tens compte en cada ces.

<només contingut http://es.blogxpopuli.org/wiki/Solocontenido salutació>

No tinc compte en cada CES, des d'un pots mirar el de tots.

</només contingut acomiadament>

> [...]
> acceptar moneda d'una ecoxarxa durant un periode, el desitjable es que
> les ecoxarxes intentin establir acords d'intercanvi per compensar els
> dèficits relatius. A partir d'aqui, cada admin per cada periode, seguint
> les decisions de la corresponent assemblea d'ecoxarxa, comuniqui als
> seus membres la taula de relacions amb altres ecoxarxes per a cada periode.
>       Donat que el ventall d'ecoxarxes es molt variat i està en canvi
> continuu, la idea es també proposar per part de la CIC una primera
> cooperacio amb l'ecoxarxa del Montseny, la de Barcelona i la de Tarragona.

A veces mando mensajes de sólo contenido
porque me gusta dejar tiempo para hacer redes sociales
en las plazas
http://es.blogxpopuli.org/wiki/Solocontenido