[Repera] Continguts Taller AGRICULTURA ORGÀNICA, BIOFERTILITAT i MICROBIOLOGIA DE SÒLS del 14-16 juny 2013 a Can Comas

Albert Lacunza Alcaraz albert.lacunza a gmail.com
dis maig 18 13:57:30 CEST 2013

Estimats amics!

Us envio per fi els continguts del Taller de 3 dies que farem del 14 al 16
de juny a Can Comas (El Prat de Llobregat). Perdoneu ja que l'altre cop
només us vaig enviar el cartell resumit per error. Així aprofito per a
fer-vos recordatori i demanar-vos la màxima difusió altre cop. Ja portem un
bon grapat de gent inscrita així que no us adormiu si teniu pensat venir!!

Aquesta oportunitat no s'ha de deixar escapar, des del meu punt de vista
serà una de les millors inversions que podeu fer en formació d'enguany, i
difícil de repetir-se!!

A més, per als que no pugueu venir s'han organitzat conferències gratuïtes
a 3 llocs:

Castelldefels: 12 de juny a les 10h, al Cmapus del Baix Llobregat
Lleida: 12 de juny a les 17h la tarda, a la UdL.
Manresa: A l'Escola Agrària, el 13 de juny a les 9:30h.

Gràcies per donar-nos suport a aquesta iniciativa personal del Grup
d'Agricultura Regenerativa,

Albert Lacunza