[Redcercana] Ayuda a una joven afganesa

María Palomares Arenas Cabral mpalomares75 en hotmail.com
Mar Ago 26 09:59:26 CEST 2008

Hola mujeres!!!Qué tal el agosto? Os escribo porque me ha llamado un amigo de Rawa Barcelona (Felip) que me cuenta que hay una joven estudiante afganesa, Yalda Ahmad, a la que han concedido una beca la generalitat de catalunya para estudiar un master y la embajada en Kabul no le hace el visado.Me pide que por favor si podemos, en nombre de Mujeres de Negro, llamar a la embajada y decir que estamos esperando a esta mujer y que por qué no le dan la visa. Para que en la embajada vean que estamos pendiente de ella.Primero he pensado llamar desde Barcelona, porque el master es en Barcelona, pero luego se me ha ocurrido que a lo mejor podríamos avisar a los contactos que hicimos cuando la preparación del encuentro de Valencia y la solicitud de visados, a ver si nos pueden echar una mano.En el correo de abajo está toda la información necesaria. Yo he estado llamando, pero los teléfonos que tengo de la embajada no me funcionan. Os pido que si podéis llamar vosotras también lo hagáis para hacer más presión. Hay que llamar por la mañana, porque allí son 3 horas más. Si se os ocurre otra idea, decidme. Muchos besos a todasMaria

> From: felipamail.md> To: mpalomares75ahotmail.com> Date: Tue, 19 Aug 2008 15:10:58 +0000> Subject: Yalda Ahmad> > Hola Maria,> > La Yalda Ahmad és una jove afganesa llicenciada en psicologia a la Universitat de Kabul. D'un grup de sis estudiants del seu país (tres dones i tres homes) que van demanar una beca a la Generalitat ha estat l'única que seleccionada. Ha de començar aquest setembre un màster oficial en Ciències Polítiques a la Universitat Pompeu Fabra.> > La Yalda va lliurar a l'Ambaixada espanyola a Kabul tota la documentació requerida per al visat. Li van dir que en cinc setmanes tindria la resposta, però dues setmanes després li han retornat tota la documentació i els formularis (te l'envio adjunt) sense tramitar i dient que per problemes tècnics no poden fer-ho i que marxi al Pakistan.> > Es tractaria de trucar l'Ambaixada espanyola a Kabul i demanar per la secció consular. Pots dir que Dones per Dones és un grup de dones que dóna suport a l'arribada de la Yalda perquè pugui gaudir aquesta oportunitat única. Que demanem que li facin el visat puntualment.  > Et passo un parel, d'enllaços a resolucions oficials.> > La resolució de la Beca:> http://www10.gencat.net/agaur_web/generados/catala/home/recurs/doc/res_dbe12_07.pdf> La resolució de la Uni:> http://www.upf.edu/postgrau/_pdf/_llistes0809/admesos/adm2_politic.pdf> > Ambaixada d'Espanya a Kabul> email: embespafacorreo.mae.es> telèfon: 0093 0777210817> > Si pots trucar demà, meravellós. Qualsevol cosa que et diguin m'ho comentes per email o telèfon (676535047), d'acord?> > Ei, moltes gràcies!> > Una abraçada,> > Felip> > > > > ---------------------------------------------> This e-mail was sent using Mail.md>

¿Todavía no conoces El Duelo? Descúbrelo y reta a tus contactos de Messenger El Duelo
¡El Mundo Messenger te espera! Entra ya en "I love Messenger" y descubre las últimas novedades, trucos, emoticonos…
http://www.vivelive.com/ilovemessenger/