[Quideuaquitarragona] cosetes

Sònia Sas Cubells sossas3ayahoo.es
Dme Nov 7 19:08:51 CET 2007

Bones a tots !!!
Com va la tardor?
Com ho veieu per la propera reunió? Jo al final vaig anar a Barna per la setmana del deute, només a la xerrada de divendres, però va estar força bé. He vist q el proper dimarts a les 19:00  hi ha la presentació d'un llibre sobre el militarisme a Espanya al casal i suposo q alguns hi anireu... Creieu q tenim temps de quedar una estoneta abans o ho deixem per un altre dia?
Un altre tema a comentar és el de la trobada estatal a Granada, no sé si algú s'hi voldria apuntar...
En parlem el proper dia, ja direu alguna cosa.
Una abraçada,
Sònia

Pregunta, Responde, Descubre.
Comparte tus consejos y opiniones con los usuarios de Yahoo! Respuestas
http://es.answers.yahoo.com/info/welcome