[Quideuaquitarragona] Resumen de Qui-deu-a-qui, Vol 26, Envío 29

Dme Maig 23 11:27:05 CEST 2007

   1. Dades per a la reunió d'avui i la del 29 (Victor Maeso)
   2. Re: Dades per a la reunió d'avui i la del 29 (Iolanda Fresnillo)
   3. Avui (Iolanda Fresnillo)
   4. Presentació campanya "La Ir-Responsabilitat Social d'Unión
      Penosa: Nicaragua a les fosques" (per-difondre)