[Quideuaquitarragona] Guió-Tríptic

amadeu lopez milian amalmatinet.org
Dma Gen 2 12:07:41 CET 2007

Bon dia Eugeni,
Soc l’Amadeo i estic col•laborant en la Campanya Qui deu a Qui a Tarragona.
has començat be l’any?

En referencia al correu que vas enviar en el seu dia, comentar-te que en
principi el text del triptic es una traduccio bastant ajustada de
l’original en asturia, per la qual cosa no es definitiu. Ens cal
aportacions especifiques i redaccions acurades que facilitin al gran
public entendre la nostra campanya i les seves alternatives, aixi que et
convidem de manera especial a fer les teves propostes concretes.

BON ANY NOU i bona feina!!!.

Amadeo