[Quideuaquitarragona] curs d'estiu:programa i estat de la qüesti =F3?=

Anna Llupiÿffffe0 annallupiaayahoo.es
Dma Feb 13 16:48:59 CET 2007

Hola,

Us adjunto el programa provisional del curs.

A continuació, un dels mails que vaig enviar a la M.
Victòria i la seva resposta d'avui, on explica que ja
ha tramitat els papers i quan sàpiga alguna cosa ja
ens ho dirà.

Això és tot per ara. Fins aviat,

Anna

Hola Maria Victòria,

T'enviem el formulari completat.

(...)

Nosaltres entenem que això és una proposta i que està
subjecta a canvis. Si ens l'accepten, ja quedaríem
tranquil·lament per concretar definitivament el
programa i temes d'organització.

Moltes gràcies per tot M. Victòria,

Anna i QDQ-Tarragona

et vaig comentar.

Ja tinc el vist-i-plau del degà de la FCJ i la seva
signatura. Demà em
faran un ofici per adjuntar-lo a la sol·licitud en
paper del curs i ho
envio perquè puguin fer el registre oficial en paper.

De tota manera també vaig parlar amb el vicerectorat
de Relacions
Externes
(que són els que ho porten) i tot va com ha d'anar.

Quan tingui informació sobre l'aprovació dels cursos
em poso en
contacte
amb vosaltres de nou.

Una abraçada,

M. Victòria Forns

LLama Gratis a cualquier PC del Mundo.
http://es.voice.yahoo.com
Un adjunt de no-text ha estat eliminat...
Nom: un_m_n_desigual__factors_implicats.doc
Tipus: application/msword
volum: 23552 bytes
Desc: 3004864070-un_m_n_desigual__factors_implicats.doc