[Quideuaquitarragona] Re: [Ripsol-est] evento en agosto sobre Repsol y deuda ecologica

Rebeca Tomás retosmayahoo.com
Div Jun 23 08:55:10 CEST 2006

gent

recordeu el mail que li vaig enviar als de alisupay?
em diuen això. convoco reunió per dimecres? a mi
dijous no em va bé. a on i a quina hora? millor
tarragona i a les 18.30h?

bon St. joan i cap de setmana!!!