[Qui-deu-a-qui] Taller FSCat

Iolanda Fresnillo iolanda.fresnillo en odg.cat
Jue Ene 7 12:56:16 CET 2010

Hola gent,

Com va tot? Bon any a tothom!!!

Una coseta, avui és el darrer dia per pagar l'adhesió al FSCat. A la
reunió no ho vam parlar, però si us sembla bé faré un ingrés de 100
euros, que tenim dinerons al compte, i si després es decideix que
aportem més, doncs ja farem un nou ingrés ... Va bé?

Jo no podré venir a la propera reunió perquè estaré de viatge, pel que
volia comentar que podeu comptar amb mi pel que decidiu, però en
especial voldria participar en Lleis (accions i comunicació), en
Enlazando Alternativas (algun talleret de deute ...) i en la trobada
estatal/aniversari de la consulta, que em fa moooolta il·lusió. D'aquest
darrer tema havíem dit d'enviar un mail a la llista estatal, però la
Gemma ens va demanar que ens esperéssim a que els de madrid diguéssin
alguna cosa, que estaven consultant a alguns nodes ... a veure si diuen
alguna cosa aviat per saber si ens hem de posar manos a la obra

Petonets,

iolanda

--
Iolanda Fresnillo