[Qui-deu-a-qui] Festa de l'Acció de la JOC

Max Galind orellademar en hotmail.com
Mar Abr 18 00:00:12 CEST 2006

Hola, simplement informar-vos que la JOC cada any fa una festa de l'Acció és
a dir, per acabar el curs es fa una festa amb actes i etc, per tal de
compartir les accions fetes i la campanya (que aquest any es diu "sumem
esforços").
En fi, en la festa també hi ha una fira d'Entitats. En la qual, Qui deu a
Qui hi està convidat. I em toca a mi dir-vos-ho personalment. El problema és
qu ecom que segurament a la reunió de demà arribaré tard :$ almenys us envio
el tríptic i ho podeu parlar si es podria estar o no...
Lo més divertit del cas és que aquest any la Festa de l'Acció la prepara la
meva federació (barris de Sant Andreu i Sagrera) i jo no hi puc ser-hi.
En fi, gràcies, i ens veiem demà (espero no arribar massa tard...)
Salut
Max
PD: per cert molt bona notícia la retirada del ING per lo de ENCE, no? A mi
m'ha fet molta il·lusió, em fa creure que aquest món no està tan tarat com
sembla.. i que els acords que a vegades signa el món neoliberal serveix per
algo més que per quedar bé... ara falta que espanya se n'adoni...