[Ecoxarxa lo Pallars] Proposta per a una pròxima assemblea el dia 1 d'octubre

laia garcia bertran laiag19b a hotmail.com
dis set 20 10:27:03 UTC 2014

Bones a tothom!

A mi em sembla molt bé que fem assemblea dimecres que ve, tot i que jo arribaré gairebé un hora tard, però quan arribi ja m'enganxo.

Ja aneu dient si us va bé!

Salut!
Laia