[Ecoxarxa lo Pallars] Assamblea 14 Maig

laia garcia bertran laiag19b a hotmail.com
dll maig 5 12:10:07 CEST 2014

Bones!!

A mi també em sembla bé la proposta d'assemblea per al 14 de Maig.

Voldria proposar un altre tema a parlar i és que algunes persones han estat interessades a fer-se sòcies de l'ecoxarxa però el fet de què les quotes siguin semestrals ha fet que si no tenen "una continuïtat" al Pallars no ho fessin. Proposo que sigui un tema a debatre entre totes.

Salut i una abraçada!
Fins aviat

Laia