[Ecoxarxa lo Pallars] Algú vol taronges ecològiques?

Laia Garcia laiag19b a hotmail.com
dll gen 27 12:11:49 CET 2014

Bones!

 Dimecres pujo al Pallars i portaré taronges ecològiques de Castelló a 1€/kg.
Si algú en vol que m'ho digui. Podeu escriure'm un mail o dir-me algo al mobil 635 175 126.

En principi es conserven bastant be, aquest any encara no n'he comprat però l'any passat em duraven ben be un mes guardant-les a un lloc fresquet.

Salut!
Laia

PD. L'altre dia a l'assemblea quan vam parlar el tema de les taronges no vaig voler liar i dir res pq encara no tenia res clar.