[Ecoxarxa lo Pallars] assamblea del 15 setembre

ketzal ketzal_g a yahoo.es
dim set 10 09:55:41 CEST 2013

Hola de nou!

Doncs lo de anar caminant no se si hi ha més gent disposada a fer-ho,
però jo per la meva part crec que seria millor anar en cotxe fins allà.
I en quant a la pista, si no recordo malament, s'hi pot anar en cotxe
(no cal 4x4), llavors pot ser no cal que l'alicia i el mu vingin a
recollir gent i els cotxes que vinguem ja ens organitzarem per anar-hi
tots junts. Llavors quedem a les 11h al creuament de la carretera antiga
de boixols? que esta en una curva prop d'un barranc abans d'arribar a
abella.

També recordar, i seria interessant parlar-ho, ja que ningú ha
contestat, és el correu que va enviar la Lou sobre si algu la podia
substituir durant les comandes d'octubre i novembre. Així que també ho
afeguiria com a tema per parlar.

Fins diumenge!!

Quetzal