[Ecoxarxa lo Pallars] assamblea del 15 setembre

ketzal ketzal_g a yahoo.es
diu set 8 15:31:32 CEST 2013

Hola!

Doncs em sembla molt bé la proposta i intentaré ser-hi. Estic pendent de
treballar un temps durant el setembre i encara no se quins seran els dies.

En quant als temes a tractar, per mí, estaria bé tractar el tema de la
recollida de comandes ja que es bastant farragos... Podríem parlar-ho
per veure com ens podem organitzar d'una forma una mica menys caotica.
Acabaria de parlar sobre el tema de quotes i posar-nos al dia per saber
com estem.
Finalment també presentar dos nous productors de cervesa de la zona que
voldríen participar de l'ecoxarxa.

En quant a lo dels productes i productor crec recordar que gran part del
producte el podíem adquirir a través de la CAC i que quedaven algunes
coses que podíem mirar de demanar a la grana o algun altre productor...
també recordar que en aquestes comandes afegiríem els làctics.

Si surt algun tema més per a tractar, com proposa l'Alicia ho podem
parlar tot just comencem l'assamblea.

Salut i revolució!

Quetzal