[Ecoxarxa lo Pallars] Classes de ioga a l'estiu

Mònica Aloy Florido monica.aloy a gmail.com
dll jul 8 22:30:35 CEST 2013

Hola a tot a s,

Com l'any passat aquest estiu tornem amb les classes d'estiu a la piscina
de Salàs, en el cartell adjunt teniu la informació (no sé si es veurà
correctament, la informàtica no és el meu fort i de vegades no se perquè
els cartells que faig en enviar-los es des-configura el format...), si
teniu algun dubte o suggeriment sols cal que m'ho digueu.

--
*Una abraçada*
*