[Ecoxarxa lo Pallars] Hora per l'assemblea del proxim dissabte 21

Ineke van Est inekepobla a hotmail.es
dim des 17 11:11:17 CET 2013

Per nosaltres, Alfonso i Ineke, millor fer la reunio per mati perque nomes podrem estar del mati.
Salut! fins el dissabte
Date: Tue, 17 Dec 2013 10:01:58 +0000
From: ketzal_g a yahoo.es
To: Pallars a llistes.moviments.net
Subject: [Ecoxarxa lo Pallars] Hora per l'assemblea del proxim dissabte 21

Bones!

A la proposta que vaig enviar va faltar concretar un hora de quedada. Proposo quedar sobre les 10:30 a l'ateneu per a fer algo de feina pel mati, dinar de traje i la reunio per la tarde.

Els temes a tractar serien els que ja em anat comentant en anteriors correus com acabar d'aclarir el tema de les comandes i el que vaig comentar d'utilitzar les dades de l'ecoxarxa per a fer compres. I també afeguiria el com l'ecoxarxa pot donar un impuls a l'ateneu.

Bueno ja acabarem de concretar el dissabte!

Salut i fins aviat!

Enviado desde Yahoo! Mail con Android