[Ecoxarxa Pallars] Lleida i massatges

Elena Fernandez de Castillo elenafcp a hotmail.com
dis nov 17 19:04:46 CET 2012

Hola!

Un darrer mail per dir-vos que jo cada dijous ara i durant uns mesos baixaré a Lleida, i cerco gent que vulgui compartir despesa de gasolina amb mi. Estic sortint sobre les 7-7,15 del matí de Salàs aprox per arrivar a Lleida abans de les 9, la tornada depèn del dia, però sol ser a partir de les 14h. Si hi ha algú interessat em podeu trucar al 644521139.

També aprofito per enviar-vos el cartell que he fet de cara a l'hivern dels serveis que ofereixo (quiromassatge i massatge tailandès), per si us pot interessar o sabeu d'algú que en tingui necessitat. Us agrairia si en poguéssiu fer difusió, la cosa està molt paradeta ara a la tardor-hivern, especialment quan ets nova al Pallars i la gent no et coneix gaire...

Moltes gràcies i que vagi molt bé,

elena