[Nucli Pallars] Fwd: Rv: Viure en una masia ;)

Ecoxarxa lo Pallars pallars a ecoxarxes.cat
dim maig 22 17:53:55 CEST 2012

Hola a tothom!!

Algú coneix gent que tingui mooltes ganes de viure a la natura? amb
hort, animals...? Us explico millor:

Al poble de Torrelles de Llobregat hi ha una MASIA que m'encanta. Està
a 10 min caminant del centre del poble, molt accesible, però a la
vegada amagada en un racó de la vall, sense cases veïnes.
Sempre que hi passava i la veia abandonada em feia molta llàstima,
així que vaig decidir escriure una nota als propietaris per a llogar-la
i la vaig passar per sota la porta. I per casualitat van llegir la nota
i em van trucar fa 10 dies per a oferir-me-la.
Ja l'he vist per dintre i em segueix encantant. Per aixó ESTIC BUSCANT
GENT PER VIURE i compartir l'aventura. Ha de ser gent maca, de bon
rollo, amb ganes de fer caliu, que li agradi la natura, l'agricultura
ecològica, els animals, la sostenibilitat, relacionar-se amb els de
l'entorn... en definitiva, la PERMACULTURA.

La masia està a MENYS DE 20 MIN DE BARCELONA en cotxe! Hi ha la parada
del bus a 5 minuts caminant de la casa que va a Barcelona (triga 1hora)
o et deixa als Ferrocarrils (parada Sant Vicents dels Horts). I la
veritat és que no conec cap masia que estigui a la natura, que sigui
tan accessible i a la vegada tant aprop de la ciutat!

La casa té molt de terreny agricola, amb arbrers fruiters i tot.
També hi ha una gran zona de bosc i una font natural que pertany a la
propietat. És una zona molt lluminosa, aplanada i amplia. La MASIA
ESTÀ EN MOLT BON ESTAT. Té 3 habitacions enormes, dos banys, tot dóna
a l'exterior, amb dos zones per fer menjador i sala, una cuina amb llar
de foc, té garatge i un quarto per a guardar coses del camp. També hi
ha un espai molt xulo on guardaven els animals que podria servir de
taller d'algún artesà o una sala polivalent... tot està per decidir!
A més el preu és increible!! Encara que hi ha coses per acondicionar:
no hi ha mobles ni calefacció... però no hi veig problema.

Per a qui li interessi més informació o fotos, o el que sigui... que
m'ho digui! (bpetits a gmail.com [1]).

La cosa és que haig d'avisar als propietaris quan abans millor per a
tirar endavant el projecte, sabent que és una mica precipitat. Però si
ha de sortir, segur que sortirà, i jo se que val la pena.

Us agrairia que reenviessiu aquest mail a la gent que creieu que li pot
interessar (me'n fio del vostre criteri ;)

Moltes gràcies!!
Una abraçada forta!

  B.

Links: