[Ecoxarxa Pallars] L'Albada, espai d'educació viva necessita suport

Ecoxarxa lo Pallars pallars a ecoxarxes.cat
dim jun 26 17:27:33 CEST 2012

(CAT)

MISSATGE DIFÓS PER UNA LLISTA DE CORREU DE LA COOPERATIVA INTEGRAL
CATALANA, EN SUPORT A L'ALBADA, EDUCACIÓ VIVA

ESTIMATS AMICS I AMIGUES,

Tenim l'alegría de comunicar-vos que estem a Verkami!!!

(PLATAFORMA ON A TRAVÉS D'APORTACIONS ECONÒMIQUES, ES DONA SUPORT A
PROJECTES)

Durant 40 dies, podeu fer les vostres aportacions a l'Albada a través
del link que trobareu a continuació!!!!

http://www.verkami.com/projects/2505-l-albada-educacion-viva [1]

DURANT AQUESTS PROPERS DIES HI ANIREM POSANT TOT DE NOTÍCIES PER A QUE
US FEU UNA IDEA DEL TREBALL QUE ESTEM PORTANT A TERME A L'ALBADA.

JA PODEU TROBAR:

UN TASTET DEL DOCUMENTAL DE L'ALBADA

DECLARACIONS DE LYDIA CUERVAS, IMPULSORA DE L'ALBADA

http://www.verkami.com/projects/2505-l-albada-educacion-viva/blog/3154-lydia-cuervas-impulsora-de-l-albada
[2]

PRIMERES COLONIES – CONVIVÈNCIES DE L'ESCOLA VIVA L'ALBADA

http://www.verkami.com/projects/2505-l-albada-educacion-viva/blog/3165-primeres-colonies-convivencies-de-lespai-educatiu-lalbada
[3]

Per a que ens arribin les vostres aportacions hem d'arribar als 5000
euros!!

  Fem Albada!!!

L'Albada

L'ESCOLA VIVA L'ALBADA OFEREIX UN ESPAI ON PROFESSIONALS I
COL.LABORADORS-ES TREBALLEM PER UNA EDUCACIÓ VIVA, INTEGRAL I
RESPECTUOSA, AIXÍ COM PER UNA MATERNO-PATERNITAT PARTICIPATIVA.

 Sobretot ens centrem en l'acompanyament als nens-es i joves de totes
les edats en el seu procés de creixement i aprenentatge a través dels
seus propis interessos i necessitats autèntiques. No només a nivell
intel.lectual, també motriu, emocional, de connexió i relació amb
un-a mateix-a, amb els altres i l'entorn, i espiritual, així com a les
famílies.

Creiem en una educació integral, on amb límits clars, realistes i
nutritius, sempre estiguin presents la llibertat-responsabilitat, la
contenció, el respecte i la comunicació, i per sobre de tot, l'amor
incondicional.

L’Albada cerca apropar-se i conèixer als nens/es i joves  a través
de l’escolta activa i l’observació sensible.Apostem per la
tolerància, el respecte i la diversitat. L’Albada obre les portes a
totes les famílies, sense importar la condició cultural,
socioeconòmica, estil d’alimentació, creences, religió o filosofia
de vida.

L'Albada som una associació familiar cultural per a una educació viva
i respectuosa; un espai de dinamització soci-cultural que oferim
diverses activitats ; familiars i de creixement, lúdiques, culturals,
socials; a través de tallers ,cursos, xerrades, cine-fòrums,
exposicions..

“SI EM TRACTES AMB RESPECTE, AMOR, ESCOLTA ACTIVA I M’AJUDES A
SENTIR-ME SEGURA JO TINC MÉS FACILITAT PER A DESENVOLUPAR-ME
AUTÈNTICAMENT COM A PERSONA”

“LES NORMES CLARES, SOSTENIBLES, CONSENSUADES I SUSCEPTIBLES DE SER
TRANSFORMADES M’AJUDEN A SITUAR-ME EN L’ESPAI, A RELACIONAR-ME AMB
ELS DEMÉS I A DESENVOLUPAR-ME DE FORMA AUTÒNOMA”.

per a més informació:   http://albadaviva.blogspot.com.es/ [4]

(CAST)

Mensaje difundido por una lista de correo de la Cooperativa Integral
Catalana, en apoyo a l'Albada:

QUERIDOS AMIGOS Y AMIGAS,

Tenemos la alegría de comunicaros que estamos en Verkami!
(Plataforma donde a través de aportaciones económicas, se da apoyo a
proyectos)
DURANTE 40 DÍAS, PUEDES HACER TUS APORTACIONES A L'ALBADA A TRAVÉS
DEL LINK QUE ENCONTRARÁS A CONTINUACIÓN!
http://www.verkami.com/projects/2505-l-albada-educacion-viva [5]

Durante estos próximos días iremos poniendo todo de noticias para que
os hagáis una idea del trabajo que estamos llevando a cabo en l'Albada.

UN AVANCE DEL DOCUMENTAL DE L'ALBADA

DECLARACIONES DE LYDIA CUERVAS, IMPULSORA DE L'ALBADA

http://www.verkami.com/projects/2505-l-albada-educacion-viva/blog/3154-lydia-cuervas-impulsora-de-l-albada
[6]

PRIMERES COLONIAS – CONVIVENCIAS DE LA ESCUELA VIVA L'ALBADA

http://www.verkami.com/projects/2505-l-albada-educacion-viva/blog/3165-primeres-colonies-convivencies-de-lespai-educatiu-lalbada
[7]

Para que nos lleguen vuestras aportaciones hemos de llegar a los 5000
euros!

Hacemos Albada!

L'Albada

LA ESCUELA VIVA L'ALBADA OFRECE UN ESPACIO DONDE PROFESIONALES Y
COLABORADORES TRABAJAMOS POR UNA EDUCACIÓN VIVA, INTEGRAL Y RESPETUOSA,
ASÍ COMO POR UNA MATERNO-PATERNIDAD PARTICIPATIVA.
Sobre todo nos centramos en el acompañamiento a los niños-as y
jóvenes de todas las edades en su proceso de crecimiento y aprendizaje
a través de sus propios intereses y necesidades auténticas. No sólo a
nivel intelectual, también motriz, emocional, de conexión y relación
con uno-a mismo-a, con los demás y el entorno, y espiritual, así como
a las familias.
Creemos en una educación integral, dónde con límites claros,
realistas y nutritivos, sempre estén presentes la
libertad-responsabilidad, la contención, el respeto y la comunicación,
y por encima de todo, el amor incondicional.
L'Albada búsqueda acercarse y conocer a los niños/as y jóvenes a
través de la escucha activa y la observación sensible.Apostem por la
tolerancia, el respeto y la diversidad. L'Albada abre las puertas a
todas las familias, sin importar la condición cultural,
socioeconómica, estilo de alimentación, creencias, religión o
filosofía de vida.

L Albada somos una asociación familiar cultural para una educación
viva y respetuosa, un espacio de dinamización socio-cultural que
ofrecemos diversas actividades; familiares y de crecimiento, lúdicas,
culturales, sociales, a través de talleres, cursos, charlas,
cine-foros, exposiciones ..

"Si me tratas con respeto, amor, escucha activa y me ayudas a sentirme
segura yo tengo más facilidad para desarrollarme auténticamente como
persona"

"Las normas claras, sostenibles, consensuadas y susceptibles de ser
transformadas me ayudan a situarme en el espacio, a relacionarme con
los
demás ya desarrollarme de forma autónoma".

para más información:
http://albadaviva.blogspot.com.es/ [8]

Links:
------
[...]