[Nucli Pallars] INTERCANVI DE FEINA, CONEIXEMENTS I OBJECTES

Enric sanchez putellas renric a hotmail.com
dij abr 5 18:01:05 CEST 2012

Hola! Em dic Enric  i us envio una llista de feines , objectes i coneixements que m'agradaria intercanviar. La idea es que potser algú li fa falta un  electricista o pintor o vol aprendre música i a canvi ell potser té , objectes(CARAVANA,o contenidors per fer una casa) o coneixements que jo voldria tenir i aprendre ,o diners. ( ho projectes que compartir)

També us agrairia que em recomaneu llocs, grups o xarxes on creieu que podria enviar la llista , soc de Vic (Barcelona), no tinc cap problema en desplaçaria  , dins i fora la península el temps que calgui per tal de realitzar l'intercanvi . Tampoc m'importa despleçarma uns klm per fer un te , coneixa la gent i parlar un estona.
Atentament Enric