[Nucli Pallars] [Centralsdecompres] Consulta sobre la BD

Diana diana a moviments.net
dis oct 29 23:57:18 CEST 2011

Hola.
Tinc una pregunta que va dirigida als qui estan treballant amb el tryton...
Com ja he comentat en algun correu anterior, a la Ex. Montseny estem
projectant fer una web nova i l'hi volem afegir una e-tenda que ens ajudi a
gestionar la central de compres comunitàries. M'agradaria saber si el tryton
és compatible amb el jimdo (http://es.jimdo.com). Perquè ara com ara és el
programa que més m'agrada per fer la web de la ecoseny. què en penseu els
experts?

Moltes gràcies.
Fins aviat.

--