[Nucli Pallars] [Centralsdecompres] 26 octubre propera concovatoria CCC

Sebastià Freixa email a sebastiafreixa.com
dll oct 24 20:33:47 CEST 2011

Bones,

vaig estar entrant al phyton una mica l'estructura de categories actual pels productes, en base a la llista 'de paper', i només dos productes concrets, amb els seus dos productors reals... hi han moltes coses per introduir, i segueixo pensant que caldria fer servir tots la mateixa base de dades, amb diferents permisos i accessos cada usuari per tal que cada admin de cada central de compres pugui gestionar els seus inventaris, comandes i transports desde proveedors i/o altres cc's, així com les seves comptes (de cobros, de pagos, etc) i deixant en mans de cada admin de cc (i dels admins de la ccc) la tasca d'introduir les dades reals de cada cosa... lo únic que caldría fer si s'acaba agafant aquest camí és consensuar unes petites normes de nomenclatura de les dades per facilitar la feina de tots, com per exemple les que esic proposant al tryton actual en procés de configuració (ja les pasaré per escrit com a proposta)...

l'altre tema és sobre la asamblea, que m'encantaria anar-hi pero que m'agafa en horari laboral (curro fins les 18h entre setmana)... provaré de que em deixin treballar el dimecres desde casa i així intentaria seguir la asamblea amb el mumble aquest (encara no l'he provat), procurant que no interfereixi massa amb la feina.

de tota manera procuraré passar per mail (abans de l'asamblea) una proposta de nomenclatures a la BBDD per tal de debatir-la i definir-la, i així posar en marxa els 'usuaris' necesaris que anirant entrant les dades reals de la forma acordada, o bé, si es decideix que cada cc es faci la seva base de dades propia, llavors queda tot molt mes desconectat pero funcionant perfecte dins de cada cc, cadascuna amb els seus criteris d'ordre intern, etc...

bumbum (sebas)