[Nucli Pallars] [Centralsdecompres] modificar horari reunió CCC

Carles Tell vidacomuna a hotmail.com
dic oct 12 11:56:43 CEST 2011

eps,

a l´Assemblea es va decidir els dimecres de 13 a 1530h. a la Pl. Catalunya, 9 4rt. 2a, inicialment, però sembla raonable que si hi han dues persones (Mariona - BioTast i Vilma EX Barcelona) que manifesten expressament de participar-hi i aquest horari no els hi va bé, proposo que fem una previsió d´horaris que li vagi B al major nombre de persones:

personalment, em va B a primeres hores del matí (10h) o als midgies; dimecres tarda no em va B

el  tema logística i infraestructura l´anirem definint a poc a poc

intentem arribar a consens i buscar la millor sol.lució

Carles Tell
InterXarxes
CCC
609 053 565

Hola a tothonm/don,

Per la meva banda me sembla el mateix que Marieta, no puc anar a les hores convocadas i me agradaria molt participar de les trobadas de la de central de compres, me va bé després de las 15:30hs o avant de les 13hs.

Molts gràcies i fins aviat!
Vilma

Per la meva part i com a integrant de la comissió, amb sembla que aquest horari de convocatoria no es el mès adient, a aquesta hora obrim centrals de compres per tant no hi podem asistir, jo i vulll asistir, a totes, per tant demanu que es canvi el horari de convocatoria.

Ja he avisat al Carles de la meva abstinencia avui, esperaré resposta a la meva proposta companys i companyes.

Mariona