[Nucli Pallars] oferiment mobles

monica aloy monica.aloy a gmail.com
dll nov 14 14:44:43 CET 2011

Hola a tots/es!!!!

Ting una taula (0'90x1'00) extensible (amb 2 ales) i 4 cadires que ja no
utilitzo, si algú li pot fer servei li dono, si no ho haure de llençar.
També ting un plegatin individual.
Ja fa dies que ho guardo per si algú ho necessita pero ja no puc esperar
molt més, m'ocupen molt d'espai. He pensat que enviant aquest correu puc
arribar a mes gent i possiblement hi hagi algun interesat, em sap greu
llençar-ho.
Esperaré fins a primers del mes vinent i si no apareix ningú, em sabrà greu
pero ho hauré de llençar.
Jo visc a La Pobla i ting una furgoneta, si hi ha algú interessat i no te
com transportar-ho li puc donar un cop de mà i portar-ho amb la furgo.
El meu correu es: monica.aloy a gmail.com i el teléfon es: 667.71.88.56

Fins aviat!!!

Mònica